_______________________________________________________________________________________________________________________

9/03/2015

Cioran | Doğmuş Olmanın Sakıncası | 03

Howard J. Winter | Lonely Man Under Wind Blown Tree
Geç bir vakit, ağaçlarla çevrili bir yolda geziniyordum. Bir kestane ayaklarıma düşüverdi. Çatlayarak çıkardığı ses, bende uyandırdığı yankı ve küçücük bir olayın taşkın heyecanı beni bir mucizeye, kesin bir mucizenin sarhoşluğuna boğdu. Ortada yanıtlardan başka hiçbir soru kalmamıştı sanki. Ne yapacağımı bilemediğim bu ansızın gelen yoğun aydınlıktan sarhoştum... İşte böyle, az kalsın sırra kadem basıyordum. Ancak yola devam etmenin daha iyi olacağını düşündüm. [s.52]

Emil Michel Cioran | Doğmuş Olmanın Sakıncası | Opus Yayınları | 221 s.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder